Cunsiglii per a vita: Cumu fà quandu a pintura si mette nantu à a robba

L'acuarela, a gouache, l'acrilica è a pittura à l'oliu sò familiari per quelli chì amanu a pittura.In ogni casu, hè cumunu per ghjucà cù pittura è mette nantu à a faccia, a robba è u muru. In particulare i zitelli disegnu, hè una scena di disastru.

e1

I babies hà avutu un bonu tempu, ma i preziosi mamme eranu preoccupati di s'ellu a pittura puderia esse lavata da i panni, è s'ellu i pavimenti è i muri in casa avissiru esse rinnuvati.Oghje xiaobian per sparte cunsiglii di pulizia di pittura, per evitari i nostri preoccupiesi. ~

 

Eliminate u pigmentu da a pelle

 

Quandu i zitelli creanu, hè inevitabbile chì ci saranu pigmenti nantu à a pelle.Hè megliu aduprà sapone o disinfettante per a manu per pulisce cù l'acqua prima chì i pigmenti sò secchi.

e2

Pulite a pittura da i vostri vestiti

 

spazzola di l'acqua:Quandu i vestiti sò secchi, applicà a suluzione di detergente originale à e macchie, copre completamente e macchie, lasciate per 5 minuti (pò esse strofinate delicatamente), aghjunghje detergente per lavà regularmente.

e3

Pigment à gouache, pigment à l'aquarelle :ricurdate di fà u trattamentu subitu, o pudete prima lavà cù l'acqua fredda, immergete e macchie, in quantu pussibule di dilute e macchie, è poi applicà detergente o sapone in i macchi, copre completamente e macchie, stà per 5 minuti (pò esse strofinate delicatamente), o lavate e macchie cù l'alcool.

 

e4

Pittura acrilica:Immergete a parte acrilica in vinu biancu o alcolu medicale, strofinate delicatamente a pittura off.However, deve esse nutatu chì u metudu di sopra deve esse usatu u più prestu pussibule dopu a caduta di u pigmentu di propilenu per pulizziari, altrimenti dopu à seccu, solu l'acetone o l'alcohol industriale. pò esse usatu per pulisce.

e5

Pittura di marcatura:Sè avete una pittura di marcatura nantu à i vostri vestiti (per esempiu, termos, vestiti... In più di l'articuli di carta), pudete aduprà acqua di toilette (essenza di oliu di ventu) per sguassà. poi caccià un pocu di acqua di toilette (essenza di oliu di ventu), pigliate delicatamente a tovagliola, è poi sciacquate, OK! (PS: Se una volta ùn hè micca abbastanza per fà più ~)

e6

e7

e8

Pittura à l'oliu:A trementina deve esse lavata prima, è poi u detergente pò esse lavatu. Hè megliu lavà subitu.Ùn lasciate micca chì a vernice pusà nantu à a robba troppu longu, cum'è diventa difficiule di lavà. U polu di lavà pò ancu esse lavatu, ma hè di pacienza strofinate, solu pò esse lavatu.

e9

Cumu pulisce a ropa stampata:Parechje robba è scarpi sò stampati cù acrilichi, per quessa, hè megliu micca aduprà solventi organici quandu lavate tali robba, in particulare i lavaggi enzimatici, chì cuntenenu surfactants chì ponu sguassate a pittura da a ropa. Aduprate lavà in polvere, detergente menu, u tempu di immersione ùn deve micca esse troppu longu.

 

e10

Pulite a pittura da u pianu

Paint ghjuntu nantu à u pianu, pò riferite à u metudu di trasfurmazioni di propilenu, prima chì a pittura ùn si secca, cù una tela bagnata pò esse pulita.

e11

Pulite a pittura da i muri

S'ellu hè una penna acuarela o gouache, pudemu solu asciugà cù una spugna umida.
Cù pitture acriliche è d'oliu, pudemu ancu usà panni umidi prima di seccu. Se a pintura hè digià secca, pudemu usà una piccula spatula per caccià e parti più grossi, poi sabbiate un pocu di sabbia, è poi spruzzate nantu à a pintura originale.

e12

Cumu pulisce i pitture d'oliu? I punti di sopra sò riassunti da xiaobian per voi.Credu chì averete una certa intelligenza dopu avè lettu, perchè quandu sceglite serà una scelta megliu. Avemu da sceglie bè quandu avemu scuntratu una tale situazione. Di sicuru, s'ellu avete qualchì bona opinione o suggerimenti pò esse. mette in avanti per sparte cun noi.


Tempu di Postu: Dec-09-2021