Stampa a sublimazione

Cosa hè esattamente a sublimazione?

In termini scientifichi, a sublimazione hè a transizione di una sustanza direttamente da un statu solidu à un statu di gas.Ùn passa micca per u statu liquidu di solitu, è si trova solu à temperature è pressioni specifiche.

Hè un termu generale chì hè utilizatu per discrìviri a transizione solidu à gasu è si riferisce à u cambiamentu fisicu in u statu solu.

Cosa hè a stampa di cammisa di sublimazione?

A stampa di cammisa di sublimazione hè un prucessu specificu di stampa chì prima implica a stampa nantu à una foglia di carta speciale, poi trasferendu l'imaghjini nantu à un altru materiale (in solitu poliester o una mistura di poliester).

A tinta hè poi riscaldata finu à chì si disintegra in a tela.

U prucessu di stampa di cammisa sublimazione custa più di l'altri metudi, ma dura più longu, è ùn si crack o sbuccia cù u tempu, cum'è l'altri metudi di stampa di cammisa.

Stampa 1

A sublimazione è u trasferimentu di calore sò a stessa cosa?

A prima diferenza trà u trasferimentu di calore è a sublimazione hè chì cù a sublimazione, hè solu a tinta chì trasfiriu nantu à u materiale.

Cù u prucessu di trasferimentu di calore, ci hè di solitu una strata di trasferimentu chì serà trasferitu ancu à u materiale.

stampa 2

Pudete sublimà nantu à qualcosa?

Per u megliu risultati di sublimazione, hè megliu utilizatu cù materiali di poliester.

Pò esse usatu cù una varietà di materiali chì anu un revestimentu di polimeru specializatu, cum'è quelli chì si trovanu in mugs, mouse pads, coasters, è più.

In certi casi, hè ancu pussibule di utilizà a sublimazione nantu à u vetru, ma deve esse un vetru normale chì hè statu trattatu è preparatu currettamente cù un spray specialista.

Chì sò i limiti di a sublimazione?

A parti di i materiali chì ponu esse utilizati per a sublimazione, una di e limitazioni core per a sublimazione hè i culori di qualsiasi materiale.Perchè a sublimazione hè essenzialmente un prucessu di tintura, uttene u megliu risultati quandu i tessuti sò bianchi o di culore chjaru.Se vulete stampà nantu à una cammisa nera o materiali più scuri, pudete esse megliu aduprà una soluzione di stampa digitale invece.


Tempu di Postu: Aug-24-2022