Picculu cunniscenza di scienza |ads inchiostru grassu è cunniscenze cunnessi di inchiostro a base d'acqua

In a nostra vita di ogni ghjornu, spessu vedemu una varietà di publicità cummirciali in a strada, cum'è stampi publicitarii di segni esterni, cartelloni di grande colonna nantu à u latu di l'autostrada, picculi segni di strada cummerciale, scatuli di publicità di l'autostazione di l'autobus, custruendu pareti cortina in u strade, grandi manifesti in centri commerciali è cusì, abbagliante ~~
imagine 1
A pruduzzione di sti ritratti di publicità per aduprà u stessu strumentu indispensabile - inchiostro, diversi scenarii d'usu bisognu di utilizà l'inchiostro ùn hè micca u listessu, oghje xiaobian per intruduce dui tipi di inchiostri publicitari, sciocchezza per ùn dì micca bè seccu!
imagine 2

01  A tinta oleosa di publicità hè aduprata per i consumabili d'inchiostro di a macchina di stampa, hè un tipu speciale di colloide cù culore, hè una tinta à base di pigmentu (u cumpunente principale di a basa di culore ùn hè micca un solvente soluble in acqua),u so rolu hè di lascià un bellu mudellu nantu à a tela di stampa.
imagine 3
imagine 4

02L'inchiostru grassu pò stampà materiali:tela a getto d'inchiostro, tela a rete, tela per raschiare i coltelli, tela bianca e nera, tela kobb, ecc.

 

03  E caratteristiche di a tinta oleosa

1 、 stampa liscia, culore luminoso, altu gradu di riduzzione, bona stabilità.

2、Dopu a stampa, a stampa ùn hà micca bisognu di trattamentu di laminatura è a stampa d'acqua ùn serà micca spesa.

3, a velocità di asciugatura di l'inchiostru hè moderata, a prutezzione di l'ambiente pocu odore à u corpu umanu senza dannu sustanziali.

imagine 6

Inchiostru publicitariu à l'acqua

01L'inchiostra d'acqua di publicità hè un tipu d'inchiostro di publicità, l'inchiostra d'acqua hè spessu usata in l'approvvigionamentu d'inchiostro di macchina fotografica interna.L'inchiostro à base d'acqua hè divisu in dui tipi, unu hè tinta di tintura à l'acqua, unu hè tinta di pigmentu à l'acqua.
imagine 7

imagine 8

02  A tinta di tintura ùn hè micca impermeabile,è a stampa stampata cun ella hè luminosa è gerarchica.Dopu a stampa,u prucessu di cupertura di film hè generalmente utilizatu per trasfurmà di novu.
03  L'inchiostru di pigmentu hà un effettu impermeabile, è a stampa stampata cun ellu hà una alta saturazione di u culore, a solidità di u culore hè ancu assai forte, ùn hè micca faciule di sbiadisce,è ùn hà micca bisognu di trattamentu di laminazione, è pò ancu esse usatu fora.
imagine 9A diffarenza trà

01  Diversi tipi

L'inchiostro à base d'acqua appartene à l'inchiostro picturale, l'inchiostro oleoso appartene à l'inchiostro di stampa.

02  U prezzu hè diversu

U prezzu di l'inchiostru à l'acqua hè generalmente più altu ch'è u prezzu di l'inchiostru oleoso.

03  Odore diversu

L'odore di tinta d'acqua hè più bassu, menu irritante, è l'odore di tinta d'oliu hè più grande.

04  Diversi dispusitivi di applicazione

A tinta d'acqua hè spessu usata per a stampa di a macchina fotografica, è a tinta oleosa hè spessu usata per a stampa è a stampa di a macchina.

05  Diversi materiali di stampa

L'inchiostru à l'acqua pò stampà materiali fotografici interni, l'inchiostru grassu pò stampà materiali di stampa esterni.

06  Diversi scenarii d'applicazione

A schermu di stampa di tinta à l'acqua hè spessu usata per l'internu, a schermu di stampa di tinta oleosa pò esse spessu usata fora.

07  Differente chiarezza

A precisione di stampa di stampa d'inchiostro à l'acqua hè alta, a precisione di stampa di stampa d'inchiostro oleosa serà un pocu più bassa.
imagine 10

Per mezu di l'intruduzioni di i punti sopra,

Credu chì avemu una certa comprensione,

ci hè più voglia di sapè,

pudete scansà u codice per attentu à u numeru publicu o cuntattate u nostru staffu,

vi servimu di tuttu u core!
imagine 11FINI


Tempu di pubblicazione: 24-dic-2021