Cunsiglii di Scienze Populari: Inchiostro di materiale è differenza di tinta di pigmentu

Comu tutti sapemu, i nostri stampatori di ogni ghjornu ponu esse divisu à pocu pressu in stampanti laser è stampanti inkjet sti dui categurie. L'impresora à jet d'inchiostro hè sfarente da a stampante laser, ùn pò micca solu stampà documenti, più bè à stampà stampi in culore, per via di a so cunvenzione. hè diventatu unu di l'aiutu indispensèvule in a nostra vita di ogni ghjornu. Ancu se l'impresora inkjet sò utilizati da a maiò parte di a ghjente, ma per u so consumable - tinta, assai persone ùn sanu micca assai.

Differenza di tinta di materiale è tinta di pigmentu

Ci sò dui tipi di tinta utilizata in stampanti inkjet, chjamati "inchiostru di tintura" è "inchiostru di pigmentu". Allora chì sò e tinte di tintura è di tinta di pigmentu? Chì hè a diffarenza trà e duie inchiostri? Cumu duvemu sceglie in u nostru usu di ogni ghjornu? una piccula serie cun voi per scopre u misteru di dui tipi di tinta.

Differenza di tinta di materiale è tinta di pigmentu

Tintura di tinta di basa

L'inchiostro di tintura appartene à l'inchiostro à base d'acqua, hè un inchiostru molekulari cumpletamente solubile, u so colorante hè cumpletamente dissolutu in l'inchiostro in una sola molécula, da l'apparizione di l'inchiostro di tintura hè trasparente.

Inchiostru materiale è tinta pigmentu differenza-3

A più grande caratteristica di l'inchiostru di tintura hè chì i particeddi di coloranti sò chjuchi, micca fàciuli di plug, facili da esse assorbiti da u materiale dopu a stampa, u rendiment di radiazione di a luce hè bonu, a capacità di riduzzione di culore hè relativamente forte. a tinta hè equivalente à a nostra penna acuarela di ogni ghjornu, u culore hè più vivu.

Differenza di tinta di materiale è tinta di pigmentu-4

Mentre i tinte di tintura ponu mantene una larga gamma di culori, ottenendu culori ricchi, brillanti è qualità superiore di l'imaghjini, adattati per a stampa di culore. fade dopu a preservazione à longu andà.

Inchiostru materiale è tinta pigmentu differenza-5

Inchiostru di pigmentu

Se a tinta di tintura hè una penna d'acuarela in a vita, allora a tinta di pigmentu hè più cum'è marcatori o penne di lavagna chì usemu, più durable. Colorante di tinta di pigmentu hè insolubile in pigmentu d'acqua, in l'inchiostro in un statu suspesu, da l'apparizione di tinta di pigmentu hè opaca.

Inchiostro di materiale è tinta di pigmentu differenza-6

U più grande vantaghju di l'inchiostro pigmentatu hè una alta stabilità, una forte aderenza, una migliore impermeabilità, resistenza à a luce, resistenza à l'ossidazione è prestazioni di preservazione, ma a so capacità di riduzzione di culore paragunata à l'inchiostro di tintura serà ligeramente peggiu, più adattatu per stampà documenti in biancu è neru.

Tinta di materiale è tinta di pigmentu differenza-7

Inchiostru materiale è tinta pigmentu differenza-8

Differenza di tinta di materiale è tinta di pigmentu-9

In generale, in l'impermeabile è l'anti-fading, l'inchiostru di pigmentu hà più vantaghji. Ma i tinte di tinture sò megliu in culori brillanti è stampi lisci, è sò più economici. I dati utilizati sò solu tempuranee, l'inchiostra di tintura pò esse usata, u culore di low cost hè ok.Finally, chì tipu d'inchiostro per aduprà secondu i so bisogni di sceglie oh ~ ~

Inchiostru materiale è tinta pigmentu differenza-10


Tempu di posta: 23-novembre-2021