Cunniscenza populari: 84 disinfettante è 75% alcolu u modu currettu per apre

In stu periodu speciale,
75% alcolu è 84 disinfettante sò diventati assai bisogni di disinfezione di a casa.
Ancu se questi prudutti di disinfezione sò efficaci in l'inattivazione di u virus, ponu sempre un risicu per a sicurezza se usati in modu improperu.

1

Allora chì deve sapè e famiglie

usu di alcolu è almacenamentu?

Chì sò i prublemi per attentu?

Ùn fate micca l'alcolu in casa

Alcolu 75%: u focu inflammable, volatile, apertu pruvucarà una combustione splussiva, deve esse guardatu in u bughju, evitendu a luce di u sole, impediscenu i danni di dumping, ùn mette micca vicinu à a presa di corrente è l'angulu di a tavola di u muru.

A disinfettazione di l'aria in casa spruzzandu cù alcolu ùn hè micca cunsigliatu.
Dopu avè lavatu chjusu, ùn hè micca cunsigliatu di spruverà a robba direttamente, in casu d'electricità statica è ardenti quandu si spoglia.
(PS: Ancu se baijiu cuntene alcolu, ùn pò micca esse usatu cum'è disinfettante.)

2

A disinfezzione di l'alcohol pò esse usata↓↓

Disinfezione di u telefuninu

 

U telefuninu mobile mediu porta 18 volte più batteri chì u manicu di flussu in un toilette di l'omi, è l'alcohol uccide certi germi.Ma l'alcoolu pò esse dannusu à u screnu di u vostru telefunu, dunque assicuratevi di fà bè:

▶ Passu 1:Asciugà delicatamente a superficia di u telefuninu cun un pannu pulitu (preferibbilmente occhiali) immersa in 75% alcolu;

▶ Passu 2:Aspettate 15 minuti (ùn ghjucate micca cù u telefunu durante u periodu di attesa), dopu immergete u telefunu cù l'acqua è sguassate;

▶ Passu 3:Asciugà u telefunu cù un pannu pulitu.

A disinfezione chì occupa a casa

★ I bisogni di ogni ghjornu in casa hè u megliu modu per pulizziari è disinfettate, ùn ci hè micca bisognu di usà a disinfezione di l'alcohol;

★ In più di a necessità di utilizà a disinfezzione alcolu in casa, cum'è a tavola di pranzu, a tavola di caffè, u toilette, u telecomando, l'interruttore di l'aria condizionata, a maniglia di a porta, l'armariu di scarpi è altri elementi cumuni di cuntattu deve esse ancu megliu immersi in a disinfezione alcolu;

Ùn aduprate micca l'alkohol per disinfettà i piatti, chopsticks, culteddi, etc. Per disinfettà, dopu avè lavatu, fate bollire una pignatta d'acqua calda, mette in a pignatta è mantene a bolle per 5 minuti.

3I disinfettanti chì cuntenenu u cloru, cum'è u disinfettante, ùn deve micca esse mischju cù altre sustanzi

84 disinfettante: corrosivu è volatile, portate guanti è maschere durante l'usu, evite u cuntattu direttu.A superficia di l'ughjettu, l'utensili per l'imballaggio di l'alimentu è u vestitu deve esse disinfettatu secondu u rapportu di disinfettante è acqua 1: 100 (1 tappa di buttiglia hè di circa 10 ml di disinfettante è 1000 ml d'acqua), è u disinfettante preparatu deve esse cunfiguratu è utilizatu nantu à u. listessu ghjornu.

A pulizia di a superficia di l'uggetti generale, a pulitura di a terra, i maniglioni, u tempu di disinfezione hè di circa 20 minuti, è asciugà, spruzzate, trascinate dopu a disinfezione per asciugà duie volte cù l'acqua, per prevene i residui causati danni à u corpu umanu.

Dopu l'usu, ma ancu attentu à a ventilazione di a finestra, per chì a circulazione di l'aria u più prestu pussibule disperse l'odore pungente residuale.

U metudu ratio di 84 disinfettante↓↓

A cuncentrazione di cloru efficace di ogni marca di 84 disinfettante varieghja, ma a maiò parte di elli sò in a gamma di 35,000-60,00mg / L.I seguenti presentanu solu u metudu di ratio di 84 disinfettante cù cuncentrazione cumuni:

84 Precauzioni per l'usu

U disinfettante 84 ùn pò micca esse usatu cù spiritu di toilette pulita:U gasu di cloru hè pruduciutu per via di una reazzione chimica, chì causa danni à u corpu umanu.Ùn ricumandemu micca 84 disinfettante è alcolu cù:pò debilitatu l'effettu di disinfezione, è ancu pruduce gas tossicu.L'alimentu cum'è verdura, frutta ùn si disinfetta micca cù 84 velenu di disinfezione:per ùn restanu, affettanu a salute.

Evite u cuntattu:Quandu si usa u disinfettante 84, evite a pelle, l'ochji, a bocca è u nasu.Purtate una maschera, guanti di gomma è un grembiule impermeabile per prutezzione.

Attenti à a ventilazione:hè cunsigliatu di preparà disinfettante in una zona ben ventilata.

Configurazione di l'acqua fredda:l 'applicazzioni di l'acqua fridda preparazione di l'acqua di disinfezione, l'acqua calda affettarà l'effettu di sterilizazione.

Conservazione sicura:U disinfettante 84 deve esse guardatu luntanu da a luce in un ambiente sottu à 25 ° C. U periodu di validità hè generalmente un annu.

Cuntattu di a pelle:Eliminate a ropa contaminata è lavate immediatamente cù assai acqua.Cuntattu cù l'ochji:alzà a palpebra, risciacqua cù acqua corrente o saline normale, è cercate un esame medico in tempu.Abusu:beie assai latte o acqua, chjamate puntuale u numeru d'urgenza 120 per andà in l'uspidale.Inalazione di gas di cloru:rapidamente da a scena, trasferimentu à l'aria fresca, a circulazione è l'emergenza puntuale.

Segretamente vi dicu, alcolu, 84, in a casa, in più di disinfezzione, ma ancu assai benefici oh ~~

84 disinfettante, 75% alcolu è altri effetti

- L'alcolu pulisce i specchi, maniglie di porta è interruttori, a sterilizazione pò ancu sguassà u cuntattu regulare lasciatu da u grassu di a manu;Adupratu per sguassà i marchi di cola hè ancu assai bonu;

- 84 effettu bleaching hè utilizatu per caccià u mildiu, a robba bianca di rinsing lucali sò assai boni;È l'utilizanu per scrub vasi, eliminà i battìri lasciati da e radiche putridu, è u prossimu arrangiamentu di fiori durà più.

5


Tempu di Post: 16-May-2022