ERUSE Shanghai International Emergency and Anti-epidemic Materials Exhibition hà vintu a so prima battaglia!

In risposta à a nova epidemia di virus di a corona, a nostra cumpagnia hà stabilitu a marca di salute verde Eruse cù a so forza forte.

Lugliu 15-16, 2020, sustinutu da a Camera di Cummerciu Internaziunale di a Cina Shanghai Chamber of Commerce (Shanghai Chamber of International Commerce), u Cumitatu di Promozione di u Cummerciu Internaziunale di Shanghai subordina direttamente l'Exhibition International Huamao (Shanghai) Co., Ltd. è l'Esposizione Mundiale è New Exhibition Joint Exhibition (Guangzhou) Co., Ltd. A "2020 Shanghai International Emergency and Anti-epidemic Materials Exhibition" co-sponsorizzata da a cumpagnia serà tenuta à u Centru Naziunale di Cunvenzione è Exhibition (Shanghai).

Ci sò quasi 500 espositori in a grande mostra, è u stand hè "un stand difficile à truvà".Cù a so qualità eccellente è a bona reputazione, Aobozi hà avutu a furtuna di esse invitatu da a mostra per discutiri a tendenza di u mercatu di i materiali di prevenzione di l'epidemie è sustene a lotta contru À u listessu tempu di l'epidemie, hè un bonu tempu per aiutà l'imprese digerirà a capacità di produzzione. , cresce ordini, è ripiglià u sviluppu cummerciale.Un passu impurtante hè statu fattu per u sviluppu futuru di Eruse.

À a mostra, ci era un flussu infinitu di persone.A Sra Liu guidava l'elite di a cumpagnia per dà una spiegazione dettagliata à i cunsumatori, sforzendu per chì ogni cliente capisce a filusufìa è i prudutti di a cumpagnia, è capisce più precisamente l'impurtanza di luttà contra l'epidemie L'esposizione di dui ghjorni era piena d'entusiasmu è di cumpratori entusiasmu.Dopu à a mostra, Eruse ùn solu hà apertu a so pupularità è hà apertu u mercatu, ma ancu s'appoghjanu nantu à a so prestazione eccellente.A qualità è a credenza ferma toccu u cori di a maiò parte di i distributori è i cunsumatori, ricivutu un gran numaru di ordini, è vinciu a prima battaglia.

I prudutti boni senza idee boni sò destinati à ùn andà micca luntanu.Eruse, una nova marca cù assicuranza di qualità è pruduzzione sicura cum'è a so premessa, a prutezzione di a salute cum'è a so missione, è una squadra cù più di deci anni di sperienza ricca, cuncintrata in a creazione di prudutti di marca di disinfezione verdi, sani è sicuri, senza scurdà di l'intenzione originale. , è andendu avanti Stu viaghju à Shanghai hà toccu u cori di a maiò parte di i distributori è i cunsumatori cù a so qualità eccellente è a credenza ferma, è u nùmeru di ordini hè cresciutu.Questu mostra chì simu nantu à a strada bona è a fiducia di tutti hè ancu a nostra.A motivazione per cuntinuà à travaglià dura per questu.


Tempu di pubblicazione: 07-Nov-2020