Una penna è inchiostru idrorepellenti utilizati in acquarelli

A tinta è l'acuarela sò una cumminazione classica.I linii simplici ponu dà un travagliu di l'acuarela abbastanza struttura, cum'è in Barche di pesca di Vincent Van Gogh nantu à a spiaggia.Beatrix Potter hà utilizatu u putente putenza di decolorazione di l'acquarelli è un sensu sensu di culore per riempie i Spazi trà e linee in a so illustrazione Peter Rabbit, è Albrecht Durer's The Green Meadows cuntene ancu una varietà di materie prime.

Una penna è inchiostru idrorepellenti utilizati in acquarelli

L'artisti muderni anu parechje tinta per sceglie, ma assai persone ùn sanu micca cumu sceglie una tinta impermeable per utilizà in pittura di l'acuarela.Oghje vogliu sparte cun voi un pocu di prudenza.
Penna preferita per agulla

Una penna è inchiostru idrorepellenti utilizati in acquarelli-2

Pudete sceglie un marcatore ultrafine, chì hè adattatu per tutte e situazioni d'acuarela.I marcatori sò generalmente fatti di tinta di base di pigmentu resistente à l'acqua,chì hè assai prestu à pittura è micca faciule da sguassà, è a punta punta hè bona per disegnu bordi assai fini.I culori sò belli è i dettagli sò delicati è belli.
indice de référence
impermeabilità

Una penna è inchiostru idrorepellenti utilizati in acquarelli-3

In a pittura di l'acuarela nantu à a linea, impermeable hè essenziale.Parechji artisti cercanu tinta chì hè impermeable o dissoluta in l'acqua secondu e so propiu bisogni per ottene diversi effetti.In ogni casu, l'inchiostru chì hè sempre cumplettamente impermeable pò rapprisintà linee cumplette senza macchia, assicurendu a chiarità di e linee.A carta, sia magre o rivestita, affetterà ancu a velocità di a tinta è a resistenza à l'acqua.Ricurdatevi di sperimentà prima di utilizà quelli chì ùn sò micca usati.
Asciugatura rapida

Una penna è inchiostru idrorepellenti utilizati in acquarelli-4

A volte l'inchiostru pare chì s'hè siccatu, ma s'è vo pitturate una volta è una volta, serà sempre un pocu vertiginosa.Hè ricumandemu d'aspittà 24 ore prima di applicà l'acuarela à a cima di a linea per assicurà chì ùn pitturate micca, ma questu pò esse difficiule di fà.Allora quandu si mette, pruvate di sceglie tinta chì si secca rapidamente o pittura più veloce.
Flessibilità è forma di punta

Una penna è inchiostru idrorepellenti utilizati in acquarelli-5

Una penna di immersione è un stylus ponu aduprà a stessa penna per disegnà linee completamente diverse,Stu cambiamentu di linea dà un stile dinamicu è speciale.Tramindui l'illuminatore è i penne neutri anu punte duru, cusì a larghezza di a linea hè assai uniforme è faciule da cuntrullà.Sè vo aduprate stu tipu di penna, hè megliu avè una varietà di larghezza di punta per diversi effetti.
selezzione di culore

Una penna è inchiostru idrorepellenti utilizati in acquarelli-6

Ma l'inchiostru culuratu farà i linii più ligeri è più integrati cù a pittura in tuttu, per pudè aghjustà megliu l'atmosfera in u travagliu.
Portable c

Una penna è inchiostru idrorepellenti utilizati in acquarelli-7

Dipping pens pò esse cunfusu perchè avete bisognu di una buttiglia di tinta.Sè avete bisognu di viaghjà o di pittura in parechji lochi, hè megliu aduprà un strumentu chì vene cù a vostra tinta, cum'è un lapis è un pinnellu.Per d 'altra banda, sè vo avete travagliatu in un desk, hè menu impurtante.

Poca cunniscenza di penne
penna gel

Una penna è inchiostru idrorepellenti utilizati in acquarelli-8

Cuncepitu per scrive,ma di culori brillanti è bè adattatu à a creazione artistica.Semplice d'utilizà, prezzu bassu, abbastanza per l'usu di ogni ghjornu,adattatu per i principianti à aduprà in pittura acquarelu.
penna per disegnu linea

Una penna è inchiostru idrorepellenti utilizati in acquarelli-9

U lapis hè pensatu per a marcatura fina.U megliu utilizatu per mantene e linee perpendiculari à a superficia di a carta o contr'à una regula. A maiò parte di e penne di linea sò in una varietà di grossi è dimensioni.
Penna à spazzola

Una penna è inchiostru idrorepellenti utilizati in acquarelli-10

Sè vo site per un aspettu più casuale, pruvate una penna cù una punta suave chì pò fà cambiamenti drammatici in u grossu.Veni ancu cù tintaè pò esse purtatu facilmente cum'è una linea è una penna neutra.

Punta di tinta
inchiostru di penna stilografica

Una penna è inchiostru idrorepellenti utilizati in acquarelli-11

E linee tracciate cù tinta di penna anu più caratteru.Pudete mischjà è cunghjuntà diverse penne è inchiostri per ottene u stilu chì ti piace. Alcune tinte di penna anu sfumature naturali chì aghjunghjenu l'attrazione visuale di una pittura.

Una penna è inchiostru idrorepellenti utilizati in acquarelli-12

Si deve esse nutatu chì a maiò parte di l'inchiostri di penna resistenti à l'acqua utilizanu particeddi di pigmentu, è se l'inchiostru si ferma seccu per troppu tempu, pò obstruisce a penna,dunque ricumandemu di pulisce a penna una volta à u mese,soprattuttu s'ellu pensa à mantene fora di usu per un bellu pezzu.

A maiò parte di i culori: tinta pigmentata

Una penna è inchiostru idrorepellenti utilizati in acquarelli-13

L'inchiostri di penne culurite sò sempre un pocu menu impermeabili cà a tinta nera, ma a tinta di Obertz hè sorprendentemente impermeabile.7 culori, ognunu hè riccu di culore, si secca rapidamente, è hè cumplettamente impermeabile.Hè ancu vene cun un gradiente, chì dà à l'imaghjina una sensazione luminosa è luminosa.

Una penna è inchiostru idrorepellenti utilizati in acquarelli-14

Immergete in tinta di penna
Se vulete più cuntrollu di a libertà di a vostra pittura,variazione ineguagliabile in u spessore, è senza portabilità, allora una penna di immersione hè per voi.Questa penna hè perfetta per mostrà u muvimentu è u cambiamentu. Ancu megliu, aduprate qualsiasi tinta chì vulete, perchè ùn ci hè micca tinta in u mezzu, cusì ùn ci hè risicu di bluccà a penna.

Una penna è inchiostru idrorepellenti utilizati in acquarelli-15

L'inchiostru di a penna di immersione dura di solitu più longu à seccu chè l'inchiostro di penna, in parte per via di a so cumpusizioni diversa è in parte perchè l'inchiostru di penna di immersione hè più viulente. Pudete aduprà l'inchiostro di penna cù a spazzola, ma ùn mette mai l'inchiostru di a penna in a penna o a spazzola. .
Inchiostro di calligrafia

A tinta di calligrafia hè principalmente fatta di tinta, chì hè u tipu più anticu di tinta nera. L'inchiostru, chì hè urigginatu in Cina, hè soluble in acqua, ma pò ancu esse cuncentrati in strisce duru di petra, chì ponu esse macinati è diluti cù l'acqua.

Una penna è inchiostru idrorepellenti utilizati in acquarelli-16

Ancu l'inchiostru pò riferisce à tutti i tipi di tinta nera, a tinta tradiziunale nera hè soprattuttu composti cumplessi. A maiò parte di l'artisti utilizanu tinta liquida chì hè rapida in u sole è ùn fade è ùn si dissolve in acqua.


Tempu di post: 14-lugliu-2021