Tinta di penna permanente cù u culore vibrante nantu à u legnu / plastica / coghju / coghju / petra / petra / tela / ceramica

Breve descrizzione:

Tinta permanente: marcatori cù tinta permanente, cum'è u nome implica, sò permanenti. In a tinta ci hè una chimica chjamata resina chì face u bastone di tinta una volta chì hè adupratu. I marcatori permanenti sò impermeabili è in generale scrive in a maiò parte di e superfici. U marcatore marcatore permanente hè un tipu di penna aduprata per scrive in diverse superfici cum'è u cartone, carta, plastica, è più. A tinta permanente hè in generale oliu o basatu in alcolu. Inoltre, a tinta hè resistente à l'acqua.


Dettaglio di Produttu

Tags di produttu

Funzione

Per una marca permanente per stà nantu à una superficia, a tinta deve esse resistente à l'acqua è resistente à i solenziali senza acqua micca d'acqua. I marcatori permanenti sò generalmente basati in oliu o in alcolu. Questi tipi di marcatori anu megliu resistenza di l'acqua è sò più durable cà altri tipi di marcatura.

Circa a tinta di u marcatore permanente

I marcatori permanenti sò un tipu di penna di marcatura. Sò pensati per durà per un bellu pezzu è per risistiri l'acqua. Fà questu, sò fatte da una mistura di chimichi, pigmenti, cordi. Pudete sceglie da una varietà di sfarenti culori.

Originariamente, sò stati fatti da Xilene, un petroliu derivatu. Tuttavia, in l'anni 90, i fabricatori di tinta hà cambiatu à alcoli menu tossici.

Questi tipi di marcatori facenu quasi identicamente in teste. Oltre i alcololi, i cumpunenti principali sò resin è uniformi. A resina hè un polimeru cola chì aiuta à mantene u colorante di tinta in u locu dopu chì u solvente evapora.

I pigmenti sò u colorante più utilizatu in marcatori permanenti. A cuntrariu di i tibi, sò resistenti à a dissoluzione di l'umidità è l'agenti ambientali. Sò ancu micca polari, chì significanu ùn si dissolve in acqua.

1687574985346
tinta marcatura permanente (10)
tinta marcatura permanente (11)

  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi