Dui tecnulugie di getto d'inchiostru dominanti: termica vs. piezoelettrica

E stampanti à gettu d'inchiostru permettenu una stampa a culori à pocu costu è d'alta qualità, largamente aduprata per a ripruduzzione di foto è documenti. E tecnulugie principali sò divise in duie scole distinte - "termiche" è "piezoelettriche" - chì differiscenu fundamentalmente in i so meccanismi, ma spartenu u listessu scopu finale: una deposizione precisa di gocce d'inchiostru nantu à i supporti per una ripruduzzione impeccabile di l'imagine.

Paragone di i principii di funziunamentu: Bolla termica vs. Tecnulugie Micro Piezo

U principiu di a bolla termica hè analogu à u sparu di palle, induve l'inchiostru agisce cum'è polvere da sparu - u vapore acqueo riscaldatu genera una spinta per espulsà l'inchiostru da l'ugellu nantu à a carta, furmendu l'imagine. In a tecnulugia micro piezoelettrica, a ceramica piezoelettrica funziona cum'è una spugna, deformendu si quandu hè elettrificata per cumpressà fisicamente è espulsà l'inchiostru, depositendulu cusì precisamente nantu à a carta.

Differenze di prestazioni trà e teste di stampa à bolle termiche è piezoelettriche

E teste di stampa à bolle termiche necessitanu u riscaldamentu di l'ugellu durante u funziunamentu. E temperature elevate prolungate acceleranu l'invecchiamentu, è certi mudelli mancanu di cumpunenti di manutenzione, rendendu e teste di stampa suscettibili à a polvere è à i detriti. Inoltre, a cuncentrazione di l'inchiostru per via di u riscaldamentu pò causà un cambiamentu di culore caldu, mentre chì a rapida evaporazione di l'acqua aumenta i risichi di intasamentu. Ancu se u disignu à sganciu rapidu facilita a sustituzione di a testa di stampa, e sustituzione frequenti portanu à costi significativi à longu andà è à una stabilità di stampa compromessa.

Cartuccia di stampante à getto d'inchiostru à bolle termiche

E teste di stampa piezoelettriche ùn necessitanu micca riscaldamentu, offrendu un cunsumu energeticu ridottu è rischi di intasamentu ridotti, cù culori chì parenu più freschi è più vicini à i toni di l'inchiostru originali. Includenu cumpunenti di mantenimentu per a prutezzione; tuttavia, un funziunamentu impropriu o l'usu di inchiostri di terze parti di bassa purezza è carichi di impurità pò ancu causà intasamenti, chì necessitanu servizii di riparazione prufessiunali.

L'inchiostri piezoelettrici OBOOC presentanu pigmenti ultrafini di dimensioni nanometriche è sò sottumessi à superfiltrazione per eliminà cumpletamente i risichi di intasamentu di l'ugelli.

L'inchiostri à getto d'inchiostru piezoelettrici OBOOC offrenu una stampa impeccabile d'alta precisione cù una fluidità superiore, mantenendu a leadership di u mercatu per più di una decina d'anni. Aggiornati continuamente per adattassi à e tecnulugie in evoluzione di e teste di stampa piezoelettriche, garantiscenu un getto ininterrotto, zero disallineamenti è nisun schizzu d'inchiostru, custruendu una solida reputazione di affidabilità.
Getto d'inchiostru piezoelettricu di OBOOCinchiostri à base d'acquautilizanu materie prime impurtate di prima qualità da i Stati Uniti è da a Germania, chì offrenu una larga gamma di culori, una tonalità pura è una ripruduzzione di culori forte è stabile. U piezoelettricuinchiostri eco-solventipresentanu una bassa volatilità è una maggiore rispetto per l'ambiente, cù una alta precisione di stampa, immagini consistenti, resistenza à l'acqua, durabilità à i raggi UV è culori saturati, chì li rendenu adatti per applicazioni sia interne sia esterne.


Data di publicazione: 04-lugliu-2025