A tendenza di a tecnulugia di stampa UV in stampa di vetru

U sviluppu di a tecnulugia di stampa UV hà apertu novi opportunità per l'imprese stampate per stampà nantu à diversi tipi di materiali di stampa.In u passatu, l'imaghjini nantu à u vetru hè principalmente attraversu pittura, incisione è serigrafia per ottene;avà, pò esse rializatu attraversu a tecnulugia di stampante flatbed inkjet UV.
A più grande tendenza di stampa di vetru hè di pudè ottene un aspettu di culore di alta qualità è di alta qualità.Inoltre, ancu s'è l'usu di stampa di vetru hè unu di i più grandi prudutti di vendita, a so applicazione in a custruzzione, l'ingegneria, u disignu interiore hè ancu più è più largamente.
1, In i novi materiali sustrato
Per mezu di a tecnulugia di stampa di vetru, i pittori ponu avè un rendimentu megliu.
I pittori ponu in a tavola di pranzu, tavola di caffè, porta di doccia di vetru, tavola di carica, piastra di vetru è altre cose in mostra è vendita di pittura, l'espressione artistica è cumminendu cù u sviluppu di stampa UV, anu truvatu una nova tela ".
2, prucessu di stampa
I pittori è i diseggiani interni anu truvatu chì a stampa inversa di vetru hè un modu assai efficace, senza l'usu di tackifier.Stampatu nantu à u reversu, o "seconda stampa di superficia", permette chì u pruduttu finali sia prutettu da u vetru stessu.
3, Ùn avete bisognu di revestimentu
U vetru senza rivestimentu pò ancu esse stampatu cù successu nantu à u vetru UV.
Cù poca luce curing nantu à a stampa di vetru, è a stampa per fà u canali di stampa, a stampa di vetru doppia sigillatura, o l'incisione di vetru hè usata per rimpiazzà l'agente addensante o a capa di rivestimentu liquidu, sò vetru protettivu.
4, Fate a tela cù vetru
U fotògrafu, artista, stampatori, stampatore è autore BonnyLhotka hà sviluppatu a suluzione SuperSauce, chì cuntene circa 91% alcolu isopropilico, utilizatu per trasfiriri l'imaghjini à a stampa inkjet di pigmentu di vetru.

1 2 3 4 5 6


Tempu di post: 29-ghjugnu-2022