Macchina fotografica inchiostru a base d'acqua è differenza d'inchiostro oleoso? Vede quanti ne sapete

Videmu nantu à a strada quelli ricchi culuriti, publicità di grande furmatu realistichi, sò stampa di macchina fotografica. E sicondu i diversi scenarii d'usu chì usemu l'inchiostro ùn hè micca listessa, oghje xiaobian per dà una spiegazione simplice di a macchina pittorica cù tinta un poche differenze:
basatuA macchina fotografica hè più comunmente aduprata per a diluzione di pigmentu d'inchiostro oleoso in l'oliu, cum'è l'oliu minerale, l'oliu vegetale, l'inchiostru nantu à u supportu di stampa per a penetrazione di l'oliu è u pigmentu di evaporazione attaccatu à u mediu; L'inchiostro à base d'acqua hè acqua cum'è u mediu di dispersione, tinta nantu à u mediu di stampa attraversu l'infiltrazione è l'evaporazione di u pigmentu di l'acqua attaccata à u mediu.
basatu-2

Inchiostru di l'industria fotografica secondu l'usu per distingue, pò esse divisu in dui tipi:Unu hè l'inchiostru à l'acqua, chì hè principalmente cumpostu di acqua è solventi solubili in acqua.
L'altru hè, tinta oleosa, solvente insoluble cum'è u cumpunente principale di a basa di culore dissoluta.

Sicondu a solubilità di u solvente, pò ancu esse divisu in trè tippi:
Prima, tinta di tintura: hè tinta basatu in tinta, a maiò parte di e macchine fotografiche indoor sò in usu;
Dui, tinta di pigmentu: hè basatu annantu à l'inchiostro di pigmentu, utilizatu per a macchina di stampa esterna.
Trè, inchiostru disolvente debule: trà i dui, utilizatu per a macchina fotografica esterna.

basatu-3

Attenzioni particulari deve esse pagatu à u fattu chì sti trè tinte ùn ponu esse usatu inseme.A macchina à base d'acqua pò aduprà solu tinta d'acqua,e machine à basa di oliu pò solu aduprà tinta di solvente debule è tinta di solvente.Siccomu a cartuccia d'inchiostro, a pipa è a bocca di a macchina à l'acqua è a macchina à l'oliu sò diffirenti quandu a macchina hè stallata, a tinta ùn pò micca esse usata in modu aleatoriu.

I fatturi chì affettanu a qualità di l'inchiostro anu principalmente cinque aspetti: dispersante, conduttività, valore PH, tensione superficiale, viscosità.
basatu-4

1) dispersant :hè un surfactant, u so rolu hè di migliurà e proprietà fisiche di a superficia di tinta, rinfurzà l'affinità di tinta è spugna, umidità.

2) Conduttività elettrica:stu valore hè utilizatu per riflette u so cuntenutu di sali. Inchiostri di qualità megliu ùn deve micca cuntene più di 0,5% di sali per evità a cristallizazione à u nozzle.Inchiostru grassu secondu a dimensione di particella di pigmentu, decide di utilizà ciò chì ughjettu, grande macchina spray 15PL, 35PL. hè secondu a dimensione di particella per determinà a precisione di a macchina inkjet, questu hè assai impurtante

3) Valeur PH :si riferisce à u PH liquidu, u più acidicu a suluzione, u più bassu u valore PH, à u cuntrariu, u più alkaline a suluzione, u più altu u valore PH. In ordine per prevene inchiostro currusioni ugello, u valore PH deve esse generalmente trà 7- 12.

4) Tensione superficiale:pò influenzà a furmazione di gocce d'inchiostro, a tinta di bona qualità hè bassa viscosità, alta tensione di a superficia.

5) viscosità:vale à dì, a resistenza di u flussu di liquidu, a viscosità di l'inchiostro hè troppu grande, farà u prucessu di stampa di furnimentu di tinta.

interruzzione; A viscosità hè troppu chjuca, pruducerà un flussu di tinta in u prucessu di stampa.Inchiostro à a temperatura di l'ambienti nurmale, in generale pò esse salvata per 3-6 mesi, troppu tempu o precipitazione, è affettanu l'usu o u plug, i bisogni di a preservazione di l'inchiostro sigillati, evitendu u sole direttu, a temperatura ùn deve esse troppu alta o troppu bassa.
basatu-5basatu-6


Tempu di Postu: Settembre-06-2021