Novu Materiale Quantum Ink: Avanzamenti Preliminari in R&S
I circadori di a NYU Tandon School of Engineering anu sviluppatu un "inchiostru quanticu" rispettuosu di l'ambiente chì hè promettente per rimpiazzà i metalli tossichi in i detectori infrarossi. Questa innovazione puderia rivoluzionà a tecnulugia di visione notturna in i settori automobilisticu, medicale, di difesa è di l'elettronica di cunsumu offrendu alternative scalabili, economiche è più verdi. I detectori infrarossi cunvinziunali si basanu nantu à metalli periculosi cum'è u mercuriu è u piombu, chì sò sottumessi à regulamenti ambientali stretti. L'emergenza di "l'inchiostru quanticu" furnisce à l'industria una suluzione chì mantene e prestazioni pur rispettendu i standard ambientali.
U novu materiale Quantum Ink vanta vaste prospettive d'applicazione
Questu "inchiostru quanticu" utilizza punti quantichi colloidali - cristalli semiconduttori miniaturizzati in forma liquida - chì permettenu una pruduzzione scalabile è à bassu costu di detectori d'alte prestazioni attraversu a stampa roll-to-roll nantu à superfici di grande dimensione. E so prestazioni sò altrettantu rimarchevuli: u tempu di risposta à a luce infrarossa hè veloce cum'è microsecondi, capace di rilevà segnali debuli finu à u livellu di nanowatt. Un prototipu di sistema cumpletu hà digià pigliatu forma, integrendu elettrodi trasparenti basati nantu à nanofili d'argentu per furnisce cumpunenti core essenziali per i futuri sistemi d'imaghjini di grande dimensione.
In mezu à st'onda d'innuvazione in a scienza di i materiali, e cumpagnie tecnologiche chinesi anu dimustratu in modu simile una visione aguda è capacità formidabili di R&S.
Fujian Aobozi Technology Co., Ltd.,una impresa naziunale d'alta tecnulugia, s'hè dedicata constantemente à u sviluppu di novi materiali d'inchiostru d'alta prestazione è d'alta tecnulugia, streghjendu à scoperte significative in u campu di l'inchiostri rispettosi di l'ambiente. A so direzzione strategica s'allinea perfettamente cù a ricerca internaziunale d'avanguardia. Sta cunvergenza di percorsi tecnologichi ùn hè micca una cuincidenza, ma nasce da una cumprensione precisa di e tendenze di l'industria è da un ricunniscenza cumuna di u valore di i materiali innovativi.
Andendu avanti, OBOOC cuntinuerà à sustene i principii di l'innuvazione è di a sustenibilità ambientale, aumentendu constantemente l'investimenti in ricerca è sviluppu. A cumpagnia metterà ancu in risaltu a prutezzione di i diritti di pruprietà intellettuale, depositerà attivamente brevetti è migliurà a qualità di i prudutti è e capacità tecnologiche.
Data di publicazione: 22 d'ottobre di u 2025