Mid-Autumn And National Day Holiday, prevenzione di viaghju è cuntrollu deve esse fattu oh ~

A mità di vaghjimu è a festa di u ghjornu Naziunale

Obooc augura a tutti bona salute è una famiglia felice

Avvisu di vacanze di a Festa di a Mid-Autumn Festival Day National

Ventu frescu di vaghjimu, fragranza d'osmanthus. À l'occasione di l'avvicinamentu di a Ghjurnata Naziunale è di a Festa di a Mid-Autumn, tuttu u persunale di ORboz vi desideranu boni vacanze è una famiglia sana!

Sicondu i regulamenti naziunali pertinenti, l'accordu di vacanze di a mità di l'autunno è di u ghjornu naziunale 2020 di a nostra cumpagnia hè u seguente:
➢Ci sarà una festa da u 20 à u 21 di sittembri, per un totale di 2 ghjorni.
➢Da u 1 à u 6 d'uttrovi, ci sarà una festa di 6 ghjorni.
➢U 15 di sittembri (sàbatu), u 9 d'uttrovi (sàbatu).

A recurrenza di l'epidemie in Fujian hè seria, cusì u viaghju deve esse attentu
Ancu s'è a festa hè bona, avemu sempre bisognu di attentu à a prevenzione è u cuntrollu.Dui ghjorni fà, u casu putian apparsu, direttamente detonated la bomba, Duang andò nantu à a ricerca calda.Finu a ora, ci hè un novu "62 + 6" in Fujian, è l'epidemie s'hè diffusa in quattru posti ~

Sò sicuru chì parechje persone sò state vaccinate contr'à u novu coronavirus.Ancu se a vacuna hà un certu effettu protettivu, ùn hè micca 100% immune
In questu periodu sensibile quandu l'epidemie hè in crescita, duvete fà un bonu travagliu di prevenzione di l'epidemie persunale quandu esce, portate maschere, mantene una distanza sicura di 1 metru, è disinfettate spessu e mani.

A mità di vaghjimu è a festa di u ghjornu Naziunale

Mid-Autumn And Day National Holiday-2

Se ùn hè micca cunvenutu per esce per a disinfezione, pudete portà u nostru spray di disinfezione di 75% alcolu o gel d'alcool senza lavatu per disinfettà e vostre mani / articuli in ogni mumentu è in ogni locu.

Mid-Autumn And Day National Holiday-2

Vacanze di a mità di vaghjimu è di u ghjornu naziunale - 4

S'ellu ùn hè cunvenutu à piglià disinfettante, tandu purtassi a vostra carta di purificazione di l'aria Rui si, sterilizazione doppia effettu, purificazione di l'aria, per mette una tappa protettiva intornu à u so propiu.

Disinfettate a casa regularmente, prevenzione di l'epidemie raghjone

A prutezzione persunale hè fatta, a disinfettazione longa scurdata in casa deve ancu esse ripigliata, u pavimentu, u toilette, a tavola, a lavatrice, a robba è cusì deve esse disinfettatu regularmente cù a disinfezione 84, a cuncentrazione 84 hè alta, ricordate di dilute prima di l'usu. oh ~~

Vacanze di a mità di vaghjimu è di u ghjornu naziunale - 6

Tuttavia, a disinfezione interna deve esse usata in u modu ghjustu, o hè un travagliu inutile ~

Vacanze di a mità di vaghjimu è di u ghjornu naziunale - 7

Tuttavia, a disinfezione interna deve aduprà u metudu ghjustu, o hè biancu duru ~ quì sottu per dà un pocu di scienza pupulare in a casa i metudi di disinfezione cumunimenti usati, deve attente à fighjà oh ~

Mid-Autumn And Day National Holiday-8

Ancu s'è l'epidemie hè terribile, credemu chì cù i sforzi di tutti, supereremu tutte e difficultà è usciteremu u bellu mumentu di a fine di l'epidemie.Eccu, Obooc è voi travaglià duramente inseme !

Infine, tuttu u persunale di Obooc vi desideranu bona salute è bona furtuna, è una famiglia felice è longa !

9


Tempu di pubblicazione: 30-sep-2021