A pandemia di COVID-19 hà impusitu sfide fundamentali d'adattazione à u mercatu in i settori di a stampa cummerciale, fotografica, di publicazione, d'imballaggio è d'etichette. Tuttavia, u rapportu di Smithers The Future of Global Printing to 2026 furnisce risultati ottimisti: malgradu e gravi perturbazioni di u 2020, u mercatu hè rimbalzatu in u 2021, ancu s'è cù tassi di ripresa irregulari trà i segmenti.
Rapportu Smithers: U Futuru di a Stampa Globale finu à u 2026
In u 2021, l'industria mundiale di a stampa hà righjuntu un valore tutale di 760,6 miliardi di dollari, equivalente à 41,9 trilioni di stampe A4. Mentre questu rifletteva una crescita da 750 miliardi di dollari in u 2020, u vulume hè restatu 5,87 trilioni di fogli A4 sottu à i livelli di u 2019.
I settori di a publicazione, di l'imaghjini parziali è di a stampa cummerciale sò stati significativamente affettati. E misure di cunfinamentu anu causatu forti cali di e vendite di riviste è ghjurnali, cù una crescita à cortu termine di l'ordini di libri educativi è di piacè chì hà solu parzialmente compensatu e perdite. Numerosi ordini di stampa cummerciale è d'imaghjini di rutina sò stati annullati. In cuntrastu, a stampa di imballaggi è etichette hà dimustratu una maggiore resilienza, emergendu cum'è u focu strategicu di l'industria per u prossimu periodu di sviluppu di cinque anni.
U codificatore à getto d'inchiostru intelligente portatile OBOOC permette una stampa istantanea in alta definizione.
Cù a stabilizazione di i mercati finali, i novi investimenti in l'attrezzatura di stampa è di post-stampa sò previsti per ghjunghje à 15,9 miliardi di dollari quest'annu. Smithers prevede chì, da u 2026, i settori di l'imballaggio/etichette è l'economie asiatiche emergenti cunduceranu una crescita moderata à un CAGR di 1,9%, cù un valore tutale di u mercatu chì si prevede ghjunghjerà à 834,3 miliardi di dollari.
A crescente dumanda di stampa di imballaggi in u cummerciu elettronicu porta à l'adopzione di tecnulugie di stampa digitale di qualità superiore in questu settore, creendu flussi di entrate supplementari per i fornitori di servizii di stampa.
Adattassi à e richieste di i cunsumatori in rapida evoluzione per mezu di a mudernizazione di l'impianti di stampa è di i prucessi cummerciali hè diventatu cruciale per u successu in tutta a catena di furnimentu di a stampa. E catene di furnimentu interrotte accelereranu l'adozione di a stampa digitale in parechje applicazioni d'usu finale, cù a so quota di mercatu (per valore) prevista per cresce da u 17,2% in u 2021 à u 21,6% in u 2026, facendune u puntu focale di R&S di l'industria. Cù l'intensificazione di a connettività digitale glubale, l'attrezzature di stampa incorporeranu sempre di più i cuncetti di l'Industria 4.0 è di u web-to-print per migliurà u tempu di attività operativa è u tempu di consegna di l'ordini, permette un benchmarking superiore è permette à e macchine di pubblicà in linea a capacità dispunibile in tempu reale per attirà più ordini.
Risposta di u Mercatu: Cresce a dumanda di stampa di imballaggi in u cummerciu elettronicu
OBOOC (stabilitu in u 2007) hè u produttore pioniere di Fujian di inchiostri per stampanti à getto d'inchiostru.Cum'è una Impresa Naziunale d'Alta Tecnulugia, simu spezializati in R&S è innovazione tecnologica per l'applicazione di coloranti/pigmenti. Guidati da a nostra filusufia fundamentale di "Innuvazione, Serviziu è Gestione", utilizemu tecnulugie d'inchiostru pruprietarie per sviluppà cancelleria è forniture per uffiziu di alta qualità, custruendu una matrice di prudutti diversificata. Attraversu l'ottimisazione di i canali è u miglioramentu di a marca, simu strategicamente pusizionati per diventà u principale fornitore di forniture per uffiziu in Cina, ottenendu un sviluppu rapidu.
OBOOC hè specializata in a ricerca è u sviluppu di coloranti è pigmenti, prumove l'innuvazione in a tecnulugia di l'inchiostru.
Data di publicazione: 21 di lugliu di u 2025