
L'industria di a stampa si move versu un sviluppu à bassu carbone, rispettuosu di l'ambiente è sustenibile
Abbracciate a stampa ecologica per u sviluppu sustenibile
L'industria di a stampa, una volta criticata per u so altu cunsumu di risorse è l'inquinamentu, hè in corsu di una prufonda trasfurmazione verde. In mezu à una crescente cuscenza ambientale mundiale, u settore hè sottumessu à una pressione senza precedenti per riduce u so impattu ecologicu. Stu cambiamentu hè guidatu da parechji fattori: tendenze cummerciale sustenibili, innovazioni in a tecnulugia di stampa ecologica, a crescente dumanda di i cunsumatori per i prudutti verdi è regulamenti ambientali più severi. Inseme, queste forze stanu guidendu l'industria da u so mudellu tradiziunale à alta inquinamentu versu un futuru più sustenibile è à basse emissioni di carbone, marcandu un novu capitulu in u so sviluppu.

L'inchiostru eco-solvente OBOOC hà un bassu cuntenutu di VOC è una formula rispettosa di l'ambiente.
L'industria di a stampa mette in opera attivamente diverse iniziative di sviluppu sustenibile:
1. Aduttà a stampa digitale ecologica: A stampa digitale riduce i rifiuti per via di a pruduzzione à dumanda è migliora l'efficienza di l'inchiostru riducendu u cunsumu energeticu paragunatu à i metudi offset tradiziunali, rendendula significativamente più sustenibile.
2. Priurità à i materiali sustenibili: L'industria deve prumove a carta riciclata, u stock certificatu FSC (garantendu una silvicultura rispunsevule) è i plastichi biodegradabili per l'imballaggi / articuli promozionali. Quessi materiali minimizanu l'impronte ecologiche decomponendosi rapidamente in ambienti naturali.
3. Anticipà regulamenti più severi: Mentre i guverni intensificanu i cuntrolli di l'emissioni di carbone è di l'inquinamentu per risponde à l'ubbiettivi climatichi, i stampatori sò cunfruntati à reguli più severi, in particulare in quantu à l'emissioni di cumposti organici volatili (COV) da l'inchiostri. L'adozione di inchiostri ecologichi à bassu/zero COV diventerà ubligatoria per mitigà l'impatti nantu à a qualità di l'aria.

OBOOC implementa u cuncettu di prutezzione ambientale di u sviluppu sustenibile è realizza una pruduzzione pulita à emissioni zero
Cum'è una impresa naziunale di alta tecnulugia, OBOOC hà sempre praticatu u cuncettu di prutezzione ambientale di u sviluppu sustenibile, hà aduttatu materie prime impurtate di alta qualità è tecnulugia di pruduzzione di circulazione secundaria, hà ottenutu una pruduzzione pulita à emissioni zero, è e so prestazioni tecniche anu righjuntu u livellu naziunale di punta.
L'inchiostru eco-solvente pruduttu da OBOOC adotta una formula rispettosa di l'ambiente cù pigmenti impurtati, bassu cuntenutu di VOC, bassa volatilità, è hè più rispettosa di a salute umana è di l'ambiente::
1. Più sicuru è più rispettuosu di l'ambiente: Ùn solu mantene a resistenza à l'intemperie di l'inchiostru à solvente, ma riduce ancu l'emissione di gas volatili. L'attellu di pruduzzione ùn hà micca bisognu d'installà dispositivi di ventilazione, ciò chì hè cunforme à u cuncettu di prutezzione ambientale.
2. Stampa nantu à diversi materiali: Pò esse applicata à a stampa di diversi materiali cum'è legnu, cristallu, carta rivestita, PC, PET, PVE, ABS, acrilicu, plastica, petra, pelle, gomma, film, CD, adesivi istantanei, tela di scatula luminosa, vetru, ceramica, metallu, carta fotografica, ecc.
3. Imagine stampate in alta definizione: culori saturati, migliori effetti di stampa quandu si combinanu cù liquidi di rivestimentu duri è morbidi, è dettagli di restaurazione di l'imagine di alta qualità.
4. Eccellente resistenza à l'intemperie: L'effettu impermeabile è resistente à u sole ùn hè micca inferiore à l'inchiostri à solvente. Pò mantene culori brillanti per 2 à 3 anni in ambienti esterni senza sbiadisce. Pò esse garantitu chì ùn sbiadisce micca per 50 anni in ambienti interni, è i prudutti stampati ponu esse cunservati per un bellu pezzu.





Data di publicazione: 28 di marzu di u 2025