Alcohol Inks - Ciò chì avete bisognu di sapè prima di principià

L'usu di tinta d'alcoolu pò esse un modu divertente per utilizà i culori è creà sfondi per stampà o carta.Pudete ancu aduprà tinta d'alcohol in pittura è per aghjunghje culore à diverse superfici cum'è vetru è metalli.U splendore di u culore significa chì una piccula buttiglia anderà assai.Tinchi d'alcoholsò un mediu senza acidu, altamente pigmentatu è siccatu veloce per esse usatu in superfici non porose.U mischju di culori pò creà un effettu marmuratu vibrante è e pussibulità ponu esse limitate solu da ciò chì site dispostu à pruvà.Leghjite quì sottu per sapè ciò chì avarete bisognu di crafting cù tinta d'alcohol è altri suggerimenti utili in quantu à questi culori è medii vibranti.

1

Fornitura d'inchiostro à l'alcool

Inchiostri

A tinta d'alcohol vene in una larga gamma di culori è pigmenti.Vendutu in buttigli di .5 oz, un pocu di tinta hè capaci di andà in una longa strada.Inchiostri Adirondack Alcohol di Tim Holtz, chjamatu ancu Ranger ink, hè u principale fornitore di tinta d'alcool.Parechji inchiostri Tim Holtz venenu in pacchetti ditrè culori diffirentichì si vede bè quandu s'utilice inseme.I trè inchiostri illustrati quì sottu sò in u "Lanterna di u Ranger Miner"kit è hà diverse tonalità di terra per travaglià.S'ellu hè a vostra prima volta cù tinta d'alcohol, i kits sò una bona opzione per i culori chì travaglianu bè quandu si mischianu.

2

Tim Holtz Adirondack Alcohol Ink Metallic Mixativepò esse usatu per aghjunghje luci luminose è effetti lucidati.Queste inchiostri deve esse scuzzulate bè prima di l'usu è deve esse usate pocu cum'è ponu sopra un prughjettu.

3Soluzione di mistura d'alcool

U Ranger Adirondack Alcohol Blending Solutionhè aduprata per diluisce è alleggerisce i toni vibranti di l'inchiostri alcolici.Questa suluzione pò esse usata sia per rinfurzà u vostru prughjettu sia per pulisce quandu avete finitu.L'usu di stu pruduttu pulirà l'inchiostru di l'alcoolu da superfici slick, mani è arnesi.

Applicatore

U tippu di prughjettu chì fate hà da fà una diferenza in l'applicazione chì usate.Unu di i migliori modi per applicà inchiostri alcolu hè di utilizàRanger Tim Holtz Tools Manico e feltro per l'applicatore di inchiostro alcohlico.Stu strumentu permette à l'utilizatori di mischjà diversi culori di tinta è appricà à a superficia senza u mess.Ci hè ancu aRanger Mini Ink Blending Toolper aduprà cù prughjetti più detallati.Ancu se ci sò Tim Holtz ricaricabilipads di feltruèmini cuscinetti, per via di a cinta di ganciu è di loop nantu à l'applicatore, pudete aduprà piùsentitucum'è una alternativa più economica.Pudete ancu aduprà guanti è aduprà i vostri ditte per applicà un culore specificu à u vostru prughjettu.

Eccu un esempiu di un applicatore di feltro improvisatu fattu di feltro,clips di rilegatura, è cinta.

5

Penne

Un altru modu di applicazione hè l'usuCrafter's Companion Spectrum Noir Pens.Questi marcatori d'inchiostro d'alcohol sò doppiu chì furniscenu una punta larga di scalpellu per spazii più grandi è una punta fina per u travagliu di dettagliu.I penne sò ricaricabili è i pennini rimpiazzabili.

 

4

Blending di culori

U ricaricabile, ergonomicuPenna per fusione di culori Spectrum Noirpermette a fusione di culori di tinta d'alcool.UPalette d'inchiostri à l'alcolu Ranger Tim Holtzfurnisce una superficia per mischjà parechji culori.

Per applicà a tinta d'alcohol, pudete ancu aduprà guanti è aduprà i vostri ditte per applicà un culore specificu à u vostru prughjettu.U tippu di prughjettu chì fate hà da fà una diferenza in l'applicazione chì usate.

Storage

URanger Tim Holtz Scatola per conservare l'inchiostro alcolicocuntene sin'à 30 buttigli di tinta d'alcool - o menu buttigli è pruvisti.UCrafter's Companion Spectrum Noir Pensalmacenà facilmente in uCrafter's Companion Ultimate Pen Storage.

Superficie

Quandu si usa tinta d'alcolu, a superficia chì utilizate ùn deve esse micca porosa.Alcune opzioni puderanu esse acartoncino lucido,film shrink, dominos, carta lucida, vetru, metallu è ceramica.U mutivu chì i tinchi d'alcohol ùn facenu micca bè cù i materiali porosi hè chì si immergeranu è cumincianu à fade.Quandu aduprate tinta d'alcoolu nantu à u vetru, assicuratevi di utilizà un sigillante chjaru cum'èresinao u Ranger's Gloss Multi-Medium per chì i culori ùn sguassate micca o sguassate.Aduprate 2-3 strati fini di u sealer per assicurà chì u vostru prughjettu hè chjapputu, ma assicuratevi chì i strati sò magre per chì u sealer ùn gocce micca o scorri.

Diverse tecniche

Ci hè parechje tecniche per sperimentà cù l'usu di tinta d'alcohol.I tecnichi varienu da applicà direttamente l'inchiostru di l'alcoolu à u vostru prughjettu à utilizà un marcatore per ottene una applicazione più precisa.Sè avete principiatu cù inchiostri alcolu, eccu un paru di tecniche chì ricumandemu di pruvà:
Aduprate u vostru applicatore di feltru per ottene un effettu marmuratu nantu à u vostru mudellu è crea un fondo.Questu pò esse più tardu più precisu è specificu appliendu una soluzione di mistura di l'alcohol è aghjunghjendu tinta d'alcohol direttamente à u vostru prughjettu.In ogni puntu, per mischjà i culori, pudete aduprà u vostru strumentu applicatore.

6O, cuminciate cù applicà a vostra tintura direttamente nantu à a superficia chì site aduprate.Questu vi dà più cuntrollu di induve i culori vanu è quantu di ogni culore serà mostratu.Aduprate a punta di l'applicatore per mischjà i culori è copre a superficia chì utilizate.

7Quessi sò solu dui di e tanti tecnichi chì pudete aduprà quandu applicà a tinta d'alcohol.Certi altri metudi puderanu include a tinta di l'alcoolate nantu à a vostra superficia slick è pressu a vostra carta o superficia in a tinta per creà un mudellu.Una altra tecnica puderia esse mette a tinta d'alcohol in l'acqua è mette a vostra superficia attraversu l'acqua per creà un aspettu diversu.

Altri Cunsiglii

1.Use una superficia slick per una pulizia più faciule.Per caccià a tinta sia da sta superficia sia da e vostre mani, pudete aduprà a suluzione di mistura d'alcohol.

2.Per spinghje una parte di l'inchiostru è u culore intornu, pudete aduprà una paglia o un latte d'aria per più precisione.

3.Sè aduprate un stampu nantu à a tinta di l'alcohol è l'usu di a superficia non porosaInchiostru d'archiviuoStazOn Ink.

4.Sè scuntentu cù i culori nantu à i vostri pezzi di metalli, utilizate a suluzione di blending per pulizziari.

5.Ùn manghja micca o beie nantu à una superficia chì avete coloratu cù tinta d'alcohol.

6.Ùn mette micca alcolu in una buttiglia spray chì permetterà l'alcoolu per esse dispersatu in l'aria.

Prughjetti chì utilizanu tinta d'alcolu

Tecnica di finta pietra lucidata

Mettite tutti i vostri ova in una cesta

Ganciu di chjave di l'inchiostru di l'alcool

Tazza immersa in "Petra".

Tintura cù tinta d'alcolu 

Carta di Valentine Heart Love

DIY Home Décor - Sottobicchieri cù inchiostri alcolu


Tempu di post: Jul-20-2022