Un core di lealtà trantadata in tinta, esplora l'inconfu artistica di rossu puri chinese

Un core di lealtà inscritta in tinta,

Esplora l'incantu artisticu di u rossu pura cinese

  L'origine di "tinta di vermilione" pò esse tracciata à a Dinastia Shang

A tinta vermilion hè urigginata in a Dinastia Shang in u 12u seculu aC. Durannu stu periodu, inscrizioni ondulati ossi, cum'è l'estate di scrittura di scrittura in chance di a Cina in Cina, hà regu infurmazioni impurtanti immagini, ecunomia, è a cultura à quellu tempu. Hè stata sottu tale tale tale tale incubenza entera à esse è era celemmente applicata à a scrittura di l'Oracle Bone Inscrizioni, formendu un altru "U Fenomenu di Oracle Rossu di Red-Fenile A polvera di tinta di a vermilione hè stata rivestita è incruciata in l'inscrizioni di l'inscrizioni oracle di oracle, chì era rosa è luminosa.

tinta di vermilionsò spessu usati per a scrittura di copià è per calma a mente.

 

U rossu di "tinta vermilion" hà una connotazione più riccu in i tempi muderni

In tempi muderni, l'usi di a tinta di a vermilion sò più largu. U so culore luminoso è longa durata dà à scrive un significatu più sacru. Hè spessu usatu per copi Scritture, è pòennu ancu esse usatu per margarina punti chjave o errori corrativi in ​​l'insegnamentu di Calligrafia. U rossu di a tinta di vermilione hè tutta è lustru. Hè un tipu di pigmentu tradiziunale di pittura à u cinese unicu à a Cina. Pò dà a stampa una diversa bellezza speciale è fate u quadru più viva. In a "cerimonia di scrive", inchiata di vermilione ghjoca ancu un rolu impurtante cum'è u toccu finitu. Prima chì a scola principia, u maestru di illuminazione utilizarà a tinta di a Vermilione per puntuà una fruntiera rossa in u centru di a testa di u studiente, cumunamente cunnisciutu ", significa per apre una sperienza di scrittura sàviu.

A tinta di vermilione di Aobozi hè puri in culore, fine in texture è micca faciule di stallà.

1. Tecnulugia di a Vermilion Aperta A tecnulugia di Formula, cun un petturu per a formula forte, è u croce rossu è faciule da identificà chjaru è faciule è d'oru è oru è grioso di carta è più bella è d'oru è oru è grioso di carta è d'oru è oru è golu.

2. I particellani di tinta sò fine è uniformi, è i pinnifici facenu più lusto è più naturali, è ùn hè micca faciule Fattuitatu, perchè assicure chì u tinta di a triva pò ancu mantene bè rendenti dopu à un mortu longu.

3. Hà una bona stabilità è ùn hè micca faciule Fade, chì hè a cunduttive à a preservazione à longu ghjornu di l'opere. Hà e caratteristiche di "micca in fondu in acqua è micca falla dopu a secca", è hà una bona rendimentu impermeable.

A tinta di Vermilion di Aobozi hè impermeabile è micca faciule da scavà u culore


Tempu post: Aug-19-2024