Penna stilografica à scrittura liscia 50ML, inchiostru, buttiglia di vetru, forniture per uffiziu scolasticu per studenti
Inchiostru per penna stilografica
L'inchiostru in buttiglia hè una di e gioie cunferite da u pussessu di una penna stilografica. Una vasta gamma di culori hè dispunibule (avemu più di 400 culori dispunibili è pudete ancu mischjà i vostri); pò esse ecunomicu è ecologicu; è ci hè una certa soddisfazione in u prucessu di riempie una penna.
Benintesa pò esse inconveniente à volte, ma a grande varietà di tinta in vendita in u XXI seculu hè una testimonianza di a pupularità cuntinua di a tinta in buttiglia è di l'affettu in u quale hè tenuta.
Ogni penna stilografica pò aduprà qualsiasi marca d'inchiostru di bona reputazione - malgradu ciò chì i pruduttori di penne è i so interessi particulari puderanu implicà. Hè vera chì ci sò alcune penne chì sò più esigenti cù l'inchiostru chè altre, è ci hè una variazione abbastanza larga in a viscosità è u culore di e diverse marche, ma in generale a scelta di l'inchiostru dipenderà nurmalmente da e preferenze persunali o da u costu.
A cullezzione d'inchiostri J. Herbin 1670 Anniversary, introdutta per a prima volta in u 2010 cù u culore Rouge Hematite, commemora u 340esimu anniversariu di J. Herbin. U quartu culore di sta serie hè Emerald of Chivor, un inchiostru smeraldo scuru cù macchie d'oru è un lustru rossu intensu.
U Smeraldu di Chivor, o "Émeraude de Chivor", piglia u so nome da a Mina di Chivor in Sudamerica, chì hè stata scuperta à a mità di u XVI seculu è chì cuntene unu di i giacimenti di smeraldi più puri di u mondu. Per seculi, e gemme preziose cum'è i smeraldi sò state cunsiderate cum'è talismani cù puteri prutettivi. Si dice chì J. Herbin stessu tinia un smeraldu in tasca cum'è portafortuna durante i so numerosi viaghji marittimi.
J. Herbin hà fattu numerosi viaghji in India è hà purtatu formule speciali di cera in Parigi, ciò chì hà purtatu à u successu di a so buttega cum'è un reputatu fabricatore di cera sigillante chì hà servitu Luigi XIV è hà guadagnatu pupularità in tutta a Francia. I sigilli di cera nantu à u tappu è a parte anteriore di a buttiglia ci ricordanu sta ricca storia.





